Tattare

Fan vad förbannad jag är!!
Spenderade ca 45 min på dagis för att leta efter Tindras skor.
Dom fanns verkligen ingenstans, fröknarna finkammade verkligen hela dagiset efter skorna,
utan större framgång. Jag kände hur jag mer och mer började koka,
och det är ju inte fröknarnas fel så det är ju inte dom det ska gå ut över.
Det är alltså nån förälder som har fått med sig skorna hem,
eller helt enkelt snott dom. Fan vilka tattare isf!
Jag blir så förbannad så jag kan spricka.

Till Tindras stora glädje fick hon gå hem i gummistövlarna.
Så kommer inte skorna hennes fram tills i morgon,
är det bara till att köpa nya.
Det va det enda vinterskorna hon kan ha.
KUL!!


Kommentarer
Postat av: ewa

sådär hände på tuvas dagis med. Hade köpt ett par nya polarn och pyret överdragnings byxor åt henne. och vipps nästa dag var dom borta. förbannad jag var! hon hann använda dom 1 gång! och det var förra sommaren och dom har inte kommit tillbaka än!!

2010-03-02 @ 23:58:11
URL: http://ewatuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0