En apa

Har rensat några skåp i köket idag, medans jag hoppade mellan köksbänkarna som en apa
och klättrade o hade mig, så hade jag Tindra tätt bakom mig.
Hon va så rädd att jag skulle ramla, så hon hade en stol hon drog omkring på så hon kunde stå och hålla i mig i benen. Go snuppan min!
Men efter ett tag så märkte hon väl att jag inte ramlade,
så hon ställde sig och diskade.

Rensningen i vissa skåp va välbehövligt kan jag säga.
Speciellt i "välling skåpet" det va ju fullt med vällingpulver lite här och var,
en sån där storpack välling kartong,
dessutom typ 20 tomma Cappuccino kartonger,
två fulla godis påsar sen förra och förr förra påsken tror jag,
plus en tomte choklad som är sen förr förra julen.
Jag och skruttan äter typ aldrig godis,
så det blir bara inpulat i ett skåp och kommer fram nåt år efter
när jag behagar slänga det :p


Hur många pälsängrar hittade jag då?
*trumvirvel* Tack!
1 levande och 1 död.
Jag skrek som en dåre och Tindra försökte klättra upp på mig för hon ville se.
Lill tuffingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0