Helgen

Så va ännu en underbar helg över.

I fredags fick jag ett ryck, jag klippte av mig håret =)
Jag är verkligen super nöjd, och det va såå skönt att få bort rätt så mycket av håret.
Det hade blivit så fruktansvärt risigt och fult.
Nån bild kommer väl nångång..
Fredag kväll vart det partajj, hade så himla kul.

Lördag blev det vin igen, mumsigt =)
Även poker blev det, det va jag och fyra killar som spelade.
Och givetvist spelade jag skiten ur dom, hyffsat nöjd jag blev.
Så ett par hundringar rikare blev jag. Så det fick dom minsann höra,
att jag va överlägset bäst och bättre än dom osv osv.. haha!

Igår såg jag Avatar, och guud vilken bra film!
Och alla fina färger! Jag vill också bo på planeten Pandora
och va blå med lysprickar i ansiktet.
Jag tror jag ska återskapa lite av miljön där, hemma på baksidan.. haha!

Nää, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag hem och städa upp lite
och jag måste väl betala räkningarna också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0