Labil

Jag hade världens sjukaste dröm i natt, eller ja, i morse.
Jag vaknade av att jag låg och skrattade.. haha, jävla psykopat! :p
Och nåde den jäveln som förstör mitt humör idag, den kommer jag slakta!

Idag ska jag bara ha positiva tankar om allt, jaa jag ska försöka iaf.
Det är så jobbigt att ha det såhär, och det känns som att ingen i världen
tror eller förstår mig. Som Johan verkar tro att jag njuter av att vara arg och elak,
men jag säger det att det är lika jobbigt för mig. Han säger att han förstår,
men han är kille, så jag tror inte riktigt han förstår, för han är den enda som käftar emot mig.

Jag kan vara på så bra humör och skratta och livet leker,
helt plötsligt från ingenstans är det som att nån släcker lampan.
Så fort kan det svartna för mig och jag blir ett odjur!
Har det engång svartnat så är det så svårt att vända tillbaka humöret.
Helt plötsligt från ingenstans kan jag falla ihop och börja gråta,
jag vet inte riktigt varför jag gråter. Kanske för att det är synd om mig? haha..
Men det brukar gå över efter 1 minut ungefär.

Labil? Nä vaddå? Jaaaag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0