Lördag

Jag har världens bästa älskling!
I lördags skulle jag få låna hans högtalare till datorn, men när han skulle komma och lämna dom.
Så kom han med en kartong med ett par sprillans högtalare till mig.
Gud så glad jag blev =)
Så nu slipper jag lyssna på de inbyggda sämsta högtalarna i datorn =)

Lördagen va verkligen rolig måste jag säga!
Och det va otroligt trevligt på förfesten, det är alltid så kul när alla tjejer samlas.
De flesta av oss åkte ner på Memento, drack och härjade runt.

Framåt 2(?) tiden så begav jag och Carro oss till Aveny.
Mellan där så stötte vi på nån random kille som vi började prata med,
helt plötsligt säger Carolina att vi är syskon och heter Solis i efternamn
och att vi är halv latino. Det roligaste i det hela va att killen sa,
-Ja, det syns!
Jag fick koncentrera mitt fulla huvud till max för att inte trilla ihop i en hög på gatan
av kramper i magen av allt skratt som ville bubbla ur mig!
Gud vad jag har skrattat så jag inte kan andas åt det där nu efteråt!

Dessutom borde jag ha alkolås på min tlf, jag kan INTE stava eller skriva rätt när jag ska skicka sms.
Satt och kollade igenom förut vad jag hade skickat för sms i lördags.
Jag höll på att dö av skratt, jag kan dela med mig 3 sms.
Alla är skickade till min Darling.

"Sluta prata guld eller!"
"Ring mig! Har inga renar att ringa för!"
"Vårt är du älskhog? Jag för!"

Det va så mycket roligt som hände, har jag för mig.
Vart lite mycket alkohol och dräggande :p haha...
Bilder kommer senare, måste samla ihop några ifrån olika på Facebook.

Men en bild på halv Latino brudarna kan ni få :p




Även att när jag vaknade i lördags så stack det i näsan så fruktansvärt,
det rann ur ögonen och snoret forsade som vatten och jag nös å nös å nös.
Men jag kände mig inte förkyld. Men så sa Carolina att det kunde vara pollen,
så jag skickade iväg älskling att köpa nåt. Han kom med Livostin nässpray.
Det hjälpte! Så nu när det börjar sticka tar jag nåt sprut, så blir det bättre.
Såå knepigt, jag har aldrig varit allergisk mot nånting!
Av allt snytande så är min näsa knall röd på alla bilder :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0