L E S S

Jag blir så jävla less när människor ska gå och snacka bakom ryggen på mig!
Ju mer jag tänker på det ju mer jävla upprörd blir jag!
Är det nån som undrar över nåt, kom till MIG och fråga!
Gå inte och snacka om mig till alla andra!
Det är ju inte direkt bara en gång det har hänt, det händer titt som tätt.
Och jag får reda på det, suckers!

Så nu ska ni få svar på de mesta om min kropp och vikt ni snackar om!

Nej jag går inte på droger (har för mycket att förlora på det, dessutom skulle det vara en dyr bantningsmetod)
Nej jag kräks inte (Det är det äckligaste jag vet)
Nej jag har ingen anorexia
Nej jag anser inte att jag har nån mer ätstörning än nån annan tjej
Och JO jag tänker gå ner mer i vikt! (När jag får motivation för det, just nu har jag kommit in i en flosk period)

Så snälla sluta fiska med andra om att ni ska få ett Ja på nån av de övre frågorna.
Och har ni såna funderingar så kom för fan till mig och fråga!

Och eftersom största frågan efter dom ovanstående är,
HUR jag kan ha gått ner i vikt så mycket (Vilket inte jag tycker då)
Men svaret är iaf, jag äter lite och sällan och jag går ut och går när lusten och motivationer faller in.

Jag är inte på nåt sätt underviktig, så jag håller inte på att dö eller nåt.
Mitt
BMI ligger på 19,1 vilket räknas som normalviktigt!

Klicka -->


Så sluta gå och snacka bakom ryggen på mig, Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0