Söndag

Söndag idag då.. eller är det söndag? Jo det är det..
Dagarna rusar förbi i 180, man hinner knappt med.

Jag är så jävla förbannad så jag kan spricka!
Snart kommer jag nog sparka in huvudet på den lilla bitterfittan!
Idag har jag och han plus barnen haft en heldag ute, har haft det super trevligt och härligt i solen och livet lekte ungefär.
Men givetvist, när nåt är bra så får det ju inte vara det nån längre stund när det gäller mig uppenbarligen. Men det är väl så, vi har haft det alldeles för bra för länge!
Men jag blir så förbannad att en bitter jävla kärring ska få skapa bråk mellan oss! 
Kärringen är inte värd det, så för en gångskull tänker jag svälja min stolthet och göra nåt jag inte brukar göra,
jag ska ringa till han och be om ursäkt för att jag blev så förbannad och vräkte ur mig en massa onödiga ord!

Och jag hoppas att du din gammla bittra kärring läser det här!
Det har snart gått 2 år, dags att lägga ner din bitterhet över oss kanske?
Det är bara att gilla läget, jag och han är tillsammans, och vi kommer nog fortsätta med det serru!  

Det är så jävla patetiskt att straffa han med att han inte ska få träffa barnet, för att han fortfarande är med mig.
Så jävla skrattretande! Årets Mamma!
Wiihooo!

Kommentarer
Postat av: Skönsmonlirare

Jamen det vet ju för faan alla, att hon är en gammal sur tant.

2010-05-09 @ 21:46:42
Postat av: linda

Go girl!!!! kul att se er tillsamans med små tjejerna idag! nästa gång ska jag hälsa på er BÄGGE!! Puss å kram! ///syster Linda.

2010-05-11 @ 15:34:49
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0