Drakborgen

Vad kan vi konstatera av denna Söndag?
Jo, att
Drakborgen är en farlig plats.

Jag kom därifrån med ett krossat knä, en krossat strupe, och ett utsparkad öga.
Okej, jag är känd för att vara lite Drama, så lite överdrift kanske det va.
Men jag haltar iaf..

Jag tror att mitt knä lyckades träffa den enda hårda grejer i hela borgen, det va typ en metall/järn grej.
Johan skulle kasta eller putta ner mig för en grej, jag spjärnade givetvist emot.
Plötsligt knakar det till utav helvete och en smärta utan dess like strålade ut i hela benet från knät. 
Det gjorde så ont så jag vill gråta, jag kunde inte röra mitt stackars knä. 
Johan frågade vad jag höll på med, eftersom jag kunde inte ha gjort illa mig eftersom allt är ju vadderat x1000 där. Jag skrek att jag höll på att dö och visade grejen som jag slog mig på, han skrattade och frågade om det va mitt knä som hade låtit. Jag kände att jag ville slå han. 

När jag väl kunde gå igen, så va det dags för nästa grej. 
Jag fick Johans axel rakt över min strupe, jag kunde knappt andas. 

Inte nog med det, så råkade Tindra sparka mig i ögat en stund senare

Såå.. Det har inte varit min dag direkt :p 
Jag känner mig mörbultad.
Men kul som bara den hade vi, vi härjade runt i bra många timmar. 
Tillslut kände jag att jag höll på att svimma, så jag va tvungen att lägga mig ner, 
Johan med för den delen.. Men han har ju bra dålig kondis också :p 

Flickorna hann nog inte mer än att sätta sig i bilen så somnade dom, 
så vi fick väl i stort sett göra allt vad vi kunde för att hålla dom vaken.

Men jag måste säga det att Drakborgen har nog bland dom godaste Latte jag har smakat.
Och mycket fick man med!

Nu ska jag nog snart ta och sova,
jag är helt slutkörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0