Halloween på landet

Igår va vi på Halloween party på landet, en massa utklädda barn va där och härjade.
Så här fin va våra flickor.
En Prinsessa o en Pippi =)



Det va fullt ös från att vi kom tills vi åkte, och jag kan nog prata för oss alla att vi åt tills vi nästan sprack :p
Jag va helt slut i huvudet när vi kom hem. 
Flickorna va så duktig när dom skulle sova, dom enades om hur dom skulle ligga i Tindras säng och innan dom somnade så läste dom och pratade en stund. Sen så sov dom rätt så länge idag, vid 8.45 kom dom å väckte mig. Men jag tror att dom hade varit vaken en liten stund, för tv'n hade dom slagit på och tagit fram chips.. haha :p

Nu sitter alla o fikar, ja förutom jag då, sen ska vi till Drakborgen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0