Hårfärg o Kalas

Igår blev det Birsta igen.. Lite shoppning för ovanlighetensskull! eller..? :p haha
Efter en liten överläggning med mig och mig själv, så beslutade jag mig för att köpa hårfärg. 
Och efter alla färger jag har testat, så ligger nog denna mig närmast om hjärtat


Så den fick följa med mig hem och finns just nu i skrivandets stund i mitt hår. =) 
Så tillsvidare kommer jag nog köra med denna färg, jag är dö less på att jaga runt efter den perfekta röda färgen, för den verkar inte finnas. Men nästa gång jag ska färga, funderar jag på att slänga i en blekning först. Men det återstår att se! 

 
Idag ska jag o Skruttan ut till ön, för Carolina gammnucka fyller år idag.
Grattis säger vi! 
Nuckan fick även en väldigt fin morgon hes sång av mig i morse =) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0