Hjärnblödning

Nu har jag ett litet lugn i kroppen.
Bilen är på verkstad nu och jag har stor handlat på Willys.
Tindra har fått varit på dagis idag och härjat av sig och träffat kompisarna.
Jag trodde ett tag att jag skulle få en hjärnblödning av all oro.

Visst är jag fortfarande orolig över bilhelvete, men förhoppningsvis så blir den klar fort och det är nåt enkelt o billigt som behöver fixas.

Så Tack till Ulf som har varit Taxi och bogseringsbil idag =)


Så nu ska jag och skruttan städa upp lite här och packa upp alla matkassar,
sen kommer Johan o Molly så ska vi göra pizza och mysa.
Har köpt en massa gotta till flickorna också =)

Imorgon hade jag tänkt ta med flickorna på stan när hela stan ska tändas.
(Får se om Johan får följa med :p haha) 
Egentligen beger jag mig enbart till stan för att köpa en rouge som jag har haft slut på i alldeles för många dagar,
kanske ska passa på och handla hårfärg också när jag ändå är där nere.
Vet ju inte när man tar sig från lägenheten nästa gång :p



Kommentarer
Postat av: ulf

En påse tomteskum för 9,95 var är inte massa godis, snåljåp. Stackars barn!

2010-11-19 @ 18:47:33
Postat av: Cicci

Haha men va fan Ulf! Dom fick två påsar, choklad pengar och popcorn.. Nån måtta får det vara :p

2010-11-19 @ 19:19:50
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0