Huvudvärk

Jag har en sån fruktansvärd huvudvärk idag, tror aldrig jag har haft en sån här huvudvärk.
Det går inte över med värktabletter heller. Jag tror jag dör snart.
Har dessutom knappt sovit inatt, har legat och hostat lungorna ur mig och även haft feber.
Har tok svettats och frysit ihjäl (nästan) om vartannat, dessutom varit feber bäng i huvudet.
Elände!

Tindra har haft nån konstig grej för sig i några månader,
jag sover i trosor bara, så jag hänger av mig bh o tröja på sängen och strumpor o byxor lägger jag på golvet nedanför. Om Tindra vaknar före mig brukar hon ta mina kläder o "gömma" dom i sin säng.. av nån konstig anledning. Men i morse när jag vaknade låg hon bredvid mig i sängen och tittade på mig, jag frågade vad hon gjorde.. Hon tittade lyckligt på mig och sa "Titta mamma, jag har inte tagit dina kläder"
Jag kunde inte låta bli att bli lite full i skratt och tacka :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0