Jag ♥ Shopping

Idag har jag haft en heel dag på Birsta! Lovely lovely!
Drog med mig mamma ut dit till dom öppnade ungefär och åkte därifrån vid strax efter 14 tiden =)
Shopping shopping! Jag verkligen ÄLSKAR att shoppa! Vare sig det är till mig eller nån annan, bara jag får spendera pengar och får bära en massa kassar, så är jag lycklig! :D

Idag har jag mest handlat Julklappar, är nästan klar med Johan nu.
Flickorna har jag också handlat åt, men till dom blir det meeer =)

Köpte mig även ett par "skinn" leggings som jag ska ha på Lördag,
till ett extremt rosa linne. Det blir nice, skulle jag tro =)
Har även provat klänningar som en dåre, har nog provat varenda svarta klänning i hela Birsta.
Hade tänkt att ha klänning i morgon när vi ska på firma fest med Johans firma.
Om jag inte förstått helt fel, så ska vi på Stekhuset.
Iaf, så hittade jag en klänning på HM som jag föll pladask för och en på Gina.
Den på Gina va verkligen adorable, MEN! Den fanns bara i str 36 och uppåt =För stor!
Skit också!

Det blev klänningen från HM och den är är lika fin om inte lite stilrenare också.



Dock så kommer den nog användas utan axelbanden.. Känns lite mer jag.


I morgon bitti åker (bogseras) Vita Faran sin sista färd.
Till skroten. Fy fan vad jag kommer gråta!
Bästa moster Heléne ska hjälpa mig få dit den..
Men usch vad jag kommer vara ledsen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin......

2010-11-25 @ 22:54:36
Postat av: lillestor

fan är min julklapp då vaaaaaa ???..

2010-11-26 @ 17:18:47
Postat av: Cicci

Marcus, du ska få en fimp! :D höhöhööö

2010-11-26 @ 17:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0