Lösenord



Från och med i morgon kommer jag sätta lösenord på Bloggen,
tydligen kan inte dom små jävla fittorna hålla käften utan måste ringa
som små jävla kärringar och skvallra.
Jävla suckers!

Och ja, jag vet vilka det är som skvallrar..



Edit:
Jag skiter fullständigt i om ni anser att jag är lite smått
psykopatiskt. Men så är det.. man orkar inte hur mycket som
hellst. Tillslut är det nog. Och ja, eftersom jag redan har ett rätt så labilt humör,
så kan väl vad som hellst egentligen hända.







Kommentarer
Postat av: Jannice

Nej, vad tråkigt! :( Tycker ju om att läsa det du skriver, du väcker alla sorts känslor inom mig med dina inlägg och du sätter ofta ord på allt som jag också tycker och känner.. Vore kul att få hänga med men om jag inte får något lösenord så förstår jag dig. Ta hand om dig! Kram

2010-11-30 @ 21:15:14
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Postat av: anneli

hej cissi! jadu de finns många fittor i denna stad man skulle vilja ta ihjäl! hua... o att dom ens orkar fortsätta.. vet själv hur de är=/

hoppas man kan få lösen på din blogg för ja läser den jämt:)

jag hoppas det blir bättre och att idioterna slutar



kramar

2010-11-30 @ 21:19:53
URL: http://annelajzan.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Hej! Vill bara säga att jag kommer sakna din blogg :-)

Hoppas att du kommer att vara nöjd med ditt hår i framtiden ;-)

Jag tycker du ska sluta klanka ner på dig själv (lätt för mig att säga iofs) för jag tycker du är jättefin!

Ta hand om dig, Johan och Tindra :-)

2010-11-30 @ 21:51:43
Postat av: Mari

Jag gillar din blogg, och jag är ingen av dessa som är "elak". Tänker du ge ut lösenord eller behålla allt själv? för annars är jag intresserad av att få lösenordet så jag kan fortsätta läsa din blogg. Den är så bra, rolig, och du skriver så bra. man känner med dig när det är dåligt och skrattar när det är roligt, det är en bra "skrivare"..

2010-11-30 @ 21:55:17
URL: http://mixan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att du ska sätta lösenord på bloggen. Läser din blogg varje dag & tycker om att läsa den.

2010-12-01 @ 08:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0