Mitt eviga tjat...

Färgade håret igår, och jag måste säga det att jag tror verkligen jag har hittat "min" färg.
Blir nöjdare för varje gång = Det blir rödare för varje gång.




Dock så gör sig inte färgen rättvis på bild. Det är rödare =)
Och bättre blir det efter 1-2 tvättar.. Mitt eviga tjat om att det blir bättre :p


Kan även tillägga det att mitt bullande börjar gå åt rätt håll =)
Dock har jag ju INTE vågat väga mig, då kommer jag bara må dåligt och antagligen gråta.
Har väl gått upp ett X antal kilo förmodligen, så jag lever på att sist jag vägde mig
visade vågen 50 kg.. Nu lär den ju säkert visa 75-80 fetto kilo! 
Men en dag, då är jag där igen =)
Skam den jäveln som ger sig!


Förövrigt så blir min näsa bara större och större,
det enda man ser i mitt ansikte är en näsa.
och jag verkligen HATAR den, speciellt i profil
men även framifrån.
Jag funderar STARKT på att börja lägga undan pengar till en näsplastik.
Måste kolla upp hur mycket det kostar...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jäkligt snyggt!

Kul att du äntligen hittat en efterträdare från willys färgen!

Jag har hittat min, den där toningen jag tipsade om! Skitbra!

2010-11-24 @ 22:39:30
Postat av: Anonym

Det är för att du är så smal i ansikte så dina drag försvinner fattaru väll ? HeHHEhee

2010-11-26 @ 17:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0