RIP Vita Faran

Nu är jag seriöst skit ledsen!
Gubben från verkstan ringde, tydligen hade kamremmen gått sönder och slagit sönder både fläktar och ventiler. Det va inte lönt att laga den, med tanke på att det skulle gå på minst 6 000kr.
Jag kan verkligen inte sluta gråta! Mitt liv går under!

Ringde en viss herre för att få lite tröst, medlidande eller va fan man ska säga.
Men det enda jag fick där va en massa skrik om att jag inte skulle deppa ner mig för då ville han inte vara med mig längre, emellan mina snyftningar hörde jag nåt om att köpa ny bil.
Jo men tjena, det har ju jag verkligen pengar till!

JÄVLA SKIT HELVETE!!!

Nu ska jag röka, tycka synd om mig själv och gråta ännu mer!!!


RIP
Älskade vita faran





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0