Ruttna i helvete!

Fan vilket jävla skit humör jag är på!
Allt fuckar sig nå så fruktansvärt!
Jag blir fullständigt galen o vansinnig!
Jävla skit bilshelvetes satan!!

Är det nån jävel som kan nåt om bilar?!
Folk verkar ju tro att dom kan nåt men kan inte ett jävla piss,
så jävla svårt kan det väl för fan inte vara att hitta det jävla felet!

Dessutom så kommer jag få kånka svintidigt på en trött o grinig unge i kylan på en snowracer skit tidigt på sandade vägjävlar till dagis helvete i morgonbitti, för att Johan inte kan låna ut sin jävla skit bil för att han påstår att han kommer komma försent till jobbhelvete bara för att jag ska åka med till jobbet och sen ta bilen!
Är det nån annan än jag som inte ser logiken i det hela?
Han kunde komma kl 9 för då har han rast, vet inte vart han ville komma med det eftersom det hjälper mig totalt nada. Kl 8 ska Tindra vara på dagis och vid 12 eller 13 på bvc.

Så hej å hå, vi får gå från skönsmon (dagis) till nacksta (bvc)!
Tack till alla jävla fantastiska människor runtomkring mig som ställer upp!
Jag hoppas alla jävlar ruttnar i helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0