Sån där med frön på..

Har varit ute och tagit mig en härlig promenad, att jag alltid ska slöa till mig, men nu jäklar ska jag börja med mina promenader igen. Mår såå bra av dom! Får tid till att rensa huvudet också. Och fettet bränns!
Rensa huvudet behövdes verkligen idag, efter gårdagens skräckupplevelse! Hua!
Ser fortfarande killens blåa ansikte och livlösa kropp framför mig.. men men, nog om det!

Tog även fram grisfösaren och fick ut Johan på en promenad, han kan ju inte bara ligga hemma och dö.
Han mådde nog bättre av att komma ut o röra på sig. Vi stannade även till på Eclair och tog en fika, va ju evigheter sen jag va där! Det blev en "sån där med frön på"- macka och en kopp thé.
Ljuvligt! Sen fortsatte promenaden.

Nu ska iaf fettet bort, har säkert gått upp 10 kg, vågar inte under några som hellst omständigheter ställa mig på vågen. Kanske i slutet av veckan.. Usch jag mår verkligen illa över mig själv och allt fettande den senaste tiden.
Jag hatar hatar hatar allt äckel fläsk!
Men som sagt, nu jävlar ska äckel fettet bort bort bort :D




Nytagen bild på mig!


Kommentarer
Postat av: Mats B

Hahaha, är det så du ser dig själv...man tar sig för pannan Cicci :)

2010-11-09 @ 14:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0