Spyless

Jag är så jävla spyless på en viss människa så snart kommer jag seriöst åka dit för mord..

Jag fattar inte vad jag har gjort egentligen och varför jag är ett sånt förbannat irritationsobjekt och hackkycklig.
Det slutar ju aldrig.. det blir bara värre å värre, jag orkar seriöst inte mer snart.
Jag är så psykiskt slut.
Trodde att det mesta hade rett ut sig efter att människan förstörde min Lördag och delar av min lägenhet och fick stryk av mig. och vi pratade ut om allt. Men icke. Det ska fortsättas in i det sista.

Förut svartnade det för mig, för han får säga och bete sig precis som han vill och vräka ur sig saker, men säger jag nåt då ska det hånskrattas och inte lyssnas.
Så jag körde helt enkelt på han.. med bilen.
Dock så missade jag lite med flit för att inte köra över han helt.
Jag vet inte om jag träffade han överhuvudtaget.
Men jag hoppas att han fattar att nu får det fan i helvete vara nog!
Jag orkar inte hur jävla mycket som hellst!

Och kom igen nu då alla små skvaller fittor,
ring till han och berätta att jag skrivit om han så han får ännu en anledning att ösa ännu mer skit över mig.
Varsågod!

Dessutom är jag så jävla spyless på att bo i den här jävla lägenheten.
Hyresvärden är helt jävla totalt slut i huvudet!
Det är så jävla kallt här hela förbannade tiden, det ligger mellan 13-16 grader INNE!
Det finns knappt nå varmvatten, det kommer lite fisljummet vatten.
Och jag som fryser hela jävla tiden annars, nu är jag ju för fan beredd att lägga mig och dö.
Jag klarar inte av att frysa såhär mycket. Jag är så jävla påpyltad med kläder,
men det hjälps inte.
Jag kommer snart sätta mig i ett hörn och gråta tills allt är bra igen.

Jag orkar inge mer..

Och min jävla äckel fetma orkar jag inte med heller.
Jag är så jävla less på allt jävla äckel fläsk, det bara väller o väller o väller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0