Hormon subba!

Som de flesta vet så hamnar jag i perioder då mina hormoner verkligen löper amok, jag vet inte om det bara är jag eller om det beror på hormon spiralen :p
Det är nog det sist nämnda. Jag blir iaf lite mer labil och aggro än vanligt. Eller lite är väl en underdrift,
jag blir ett monster. Jag blir galen, mitt humör kan vända på en grisblink

De senaste två veckorna, har jag varit extrem. Jag kan verkligen inte vara trevlig, det går liksom inte, kanske en kort stund, och den det går mest ut över är stackars Johan.
Men jag har ju världens bästa älskling, och jag verkligen beundrar han att han står ut med mig.
Jag fattar verkligen inte hur han kan göra det. Jag blir hemsk, och allt som kommer ut ur min mun är enbart fula ord. Jag anklagar han dagligen från att han är otrogen till att det är hans fel att jorden är rund.. ungefär!
Jag kan koka ihop saker i mitt huvud som bli sanning för mig, och det får han sen ta skit för.
Jag tycker verkligen synd om han. Han tar i stort sett bara emot allt, och nåde han om han skulle svara emot eller enligt mitt tycke vara uppkäftig (vilket jag tycker han är vilket fall som hellst). Då rivs himmel och helvete upp.
Vad han än säger eller gör, så skiter jag i det, han kan dra åt helvete.

Och i mina hormon perioder bli allt extremt, jag hatar allt o alla
och jag hatar min feta kropp mer än vanligt.
Så pga det bli jag också på dåligt humör, om de nu är möjligt att bli mer aggro än jag redan är.
Jag förstår inte att inte Johan bara gör slut med mig, fast han brukar "hota" med det, men jag skiter ju givetvist i det då. Men efter varje "hormon period" känner jag att jag älskar han lite mer för varje gång,
just för att han är den underbaraste killen som orkar stå ut med mig =)

Och nu äntligen har hormonerna börjat lagt sig, och jag känner verkligen att jag älskar han... lite mer!

Helgen har spenderats hos Johan, Fredagen vart lugn med lite vin och Idol.
Lördag hade vi Halloween party, bilder kommer senare. Kanske.. finns på Facebook annars.
Igår hade vi bara en slö söndag som avslutades med en film, The Bounty hunter.
Den måste verkligen ses, skit bra film och rolig som bara den! Det är en Action/Komedi med Jennifer Aniston och Gerard Butler.
Vi åt även korvstroganoff igår, och jag verkligen ÄLSKAR Johans korvstroganoff den är så underbart god, jag åt så mycket så jag orkade inte röra mig på nån timme! =) 


Just ja, idag får jag även nya grannar ovanför. Undrar vad det bli för pack,
som husets gnällkärring är jag givetvist dö nyfiken. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0