Vansinne..

Jag vet inte hur länge till jag orkar. Snart släpper jag och går vidare.. ensam!
Jag orkar verkligen inte mer! Jag känner mig så psykiskt matt. Jag vill gråta och skrika.
Att en människa kan driva mig till fullständigt vansinne!
Jag kommer seriöst ha ihjäl människan snart, det kryper i kroppen på mig.
Det går inte att nå fram, med nåt. Snart exploderar jag.

Det ska hittas saker att bråka om.
Det ska vara tjaffs.
Minsta lilla ord kan göra så att världen sprängs.

Jag orkar seriöst inte mer nu...




Edit: Nu har jag kört det gamla knepet.
Stänger in mig i sovrummet, borrar huvudet så långt ner i kudden det går
och skriker för full hals, slår lite på de andra kuddarna också.
Nu känns det bättre och jag har fått lite mer energi =)



Kommentarer
Postat av: KIKKI

vad jobbigt :/ hoppas vi ses på fredag iaf! :)

2010-11-24 @ 07:57:47
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0