Vinterdäck

Igår kväll satt jag ut en annons om att jag ska sälja vinterdäcken,
och förvånatsvärt många har hört av sig trots min diffusa beskrivning :p
haha..

Vid 16-17 tiden kommer det iaf en kille/gubbe som ska ha dom.
Han hade en Opel astra. Åhh vad jag kände bitterheten flöda i mig. Kanske ska stjäla bilen hans ist :p
Han frågade om däcken satt på fälgar. Inte vet väl jag eller,
så jag sa att dom satt på nån grej iaf. Han fick sig ett gott skratt.


Min fina annons:

Min älskade bil dog och fick skrotas.
Så nu säljer jag vinterdäcken helt enkelt.
4 st Nokian däck, använd 1½ vinter ungefär.

Tum, storlek och sånt har jag ingen som hellst koll på. (om det verkligen är nödvändigt att veta kan jag kanske fråga nån)
Jag hade en opel astra.
Men däcken ser ju normal stora ut.

Orkar inte knäppa nån bild, däck som däck. Men om det verkligen är nödvändigt så kanske jag kan fixa det vid intresse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0