Vita faran

Jag har fullständigt panik! Det kryper i kroppen på mig!
I fredags dog Vita faran!
Jag hade Johans bil eftersom jag skulle skjutsa flickorna till dagis, så han tog min.
Så när han va på väg till jobbet la bilen av, hade hoppats att det hade blivit en ispropp.
Men tyvärr verkar inte fallet vara så, utan det är troligtvis startmotorn om jag inte minns helt fel.
Jaha, så hej å hå det har jag verkligen inte råd med.

Så vi fick bogsera bilen till pappa, där nu vita faran fortfarande står.
Jag har verkligen panik, jag tar mig ingenstans!
På onsdag vet jag verkligen inte hur jag ska göra,
på morgon är fotografering på dagis och en stund senare ska vi på bvc, för en uppföljning av Tindras syn.
Det är inte direkt gångavstånd från dagis till bvc heller, Tindra går på dagis på skönsmon och bvc i nacksta.
Kul! Eller inte.. Jag kan inte ens åka till affärn när jag känner för det.

Skruttan är hos mormor o Ulf, så jag slipper tänka på att jag måste få hem hennefrån dagis.
Jag själv sitter fast hos Johan. Visst skulle jag kunna gå hem, men det känns inte lockade att konka på en helgs packning. Fan också!

Hade ingen som hellst lust att kliva upp idag, låg o stirrade i taken från kl 9 till 10!
Jävla skit också! Tänk vad beroende av bil man är!

Nä jag kanske ska ta och inse verkligheten, hoppa in i duschen sen ringa o fixa lite.
Måste även gå till affären o köpa cigg. Åt helvete med allt!!


Just ja, igår va det 6 månader med ring på fingret.
Och det har inte tagit slut en endaste gång, inte illa pinkat av mig o Johan måste jag säga :D



Kommentarer
Postat av: mia

Antar att du sitter klistrad vid tv:n nu :P slutet blir inte så oväntat ;) imorrm ser yris fram emot o träffa tindra iaf, hon sa förut att hon ska påminna henne imorrn att hon är hennes bästis :P

2010-11-16 @ 21:15:58
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0