Vittbröd

Att jag aldrig lär mig!
Jag kan INTE äta vitt bröd, min mage total strejkar då!
Åt vittbröd igår och idag har jag haft världens magont/magknip och ser ut som jag är gravid i 7'e månaden.
Men magontet släppte lyckligtvis efter en promenad. Så det va ju skönt!

Nu mår jag illa ist efter att ha ätit, vet inte varför.
Känns som jag ska kräkas när jag rör mig. 
Så nu blir det till att lägga sig på soffan och dö en stund.
Kanske ska pyssla lite med skruttan sen, det är det enda hon har gjort sen igår ungefär,
hon fick ett limstift som hon har tjatat om såå länge men jag har alltid glömt bort att köpa det.
Men nu så =)

Jag känner mig förövrigt lite väl fet idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0