Ångest och ful färg

Jag har en sån ångest idag! Fetma ångest!
Jag har haft några fetto dagar, men nu är det extremt! Jag vill hyvla bort fläsket med en osthyvel eller nåt.
Jag o Johan små surrade lite igår och jag sa att det är så många som har påpekat att han ser fräsch ut nu och ser ut att må bra, och att han har lagt på sig några kilo. Han blev glad.
Jag tror han skulle vara snäll tillbaka, eller jag vet att han skulle det.
Men det vart en aning fel. Så jävla fel det någonsin kan bli.

Han påpekade att jag också ser fräsch ut nu, att det syns att kroppen har fått näring och att jag inte ser lika sjukligt smal ut och jag ser inte ut som ett lik längre. Jag ser sund och välmående ut.
Så min fråga direkt va då, så du tycker att jag är fet och har gått upp i vikt?
INTE fet men, ja helt ärligt så tycker jag att du har gått upp, fick jag till svar. Kände hur ångesten började riva i bröstkorgen,
och jag ställde ett antal följdfrågor. Resten av våran konversation är som en dimma.
Tillslut helt random utbrast jag, så det SYNS så väl att jag har gått upp i vikt?
(Har ju gått upp, eller nu har jag gått ner också. Gick upp 4 sen ner 2)
Nej det är inte så att det syns SÅ utan mer att du ser välmående ut.
Jag lyssnade inte. Jag kopplade bort allt.
Det va bara ångesten som klöste mig inifrån som existerade och jag fick svårt att andas.
Jag känner mig äcklig, äcklad, fet och dallrig.



Resultatet av hårfärgen då?
Jag är så arg så jag skulle kunna gråta! Så arg så det svartnar för mig!
Jag HATAR färghelvete! Hade lika gärna kunnat slängt i en brun färg!
Fast iofs, det "riktiga" resultatet av röd färg brukar komma efter 2-3 tvättar, men jag tvivlar på att det här kommer bli bra. Snart fan skiter jag i det här! Snart färgar jag nån annan jävla ful färg! Fan också!!
Kan bjuda på en bild på äckel håret, att jag är osminkad och ser död ut får ni ta!




Kommentarer
Postat av: Emma

Oj då.. Jag ska prova en gång i alla fall men som du säger efter några tvättar kommer färgen fram mer och mer.

2010-10-23 @ 18:32:22
Postat av: Mia

Jadu.... Jag vet hur det är! Tro mig... Men om det är till nån tröst så tycker iaf JAG att du e jättesnygg och har alltid tyckt. E lite därför jag typ fått panik när du har vare på dagis samtidigt som mig.. Jag känner mig som typ Babben Larsson breve dig!

Hur svårt de än är så försök tänka på allt POSITIVT med dig själv iställe för allt du inte tycker om! Du har en skitsöt liten tjej som faktiskt BOTT i dig och kom ut hel o frisk, bara det är ju grymt! Och du har en pojkvän som är med just DIG för att DU är DU! :)

2010-10-24 @ 00:59:22
URL: http://marinaevelina.blogg.se/
Postat av: KIKKI

Men gumman. Johan har så rätt i det han säger, Tommy sa precis likadant förr när jag tänkte i dina banor. Men det är inte snyggt att vara för smal..så ser man osund ut och allting. Men att vara smal är inget fel på, men äta måste man och du kan äta utan att gå upp i vikt en massa. Man ska nog inte tänka så mkt på vad man äter, utan äta när man är hungrig för då behöver kroppen näringen! Förstår att du tar saker lite fel ibland, men det blir lätt så, man gör ju om allt. Men kämpa på nu, och försök på bort dom där dumma tankarna, för det är bara SKIT! Livet är så mkt bättre utan dom där tankarna och det går att få bort bara du hittar viljan och att du inser att alla människor måste ha fett på kroppen för att må bra! Massa kramar!!!

2010-10-25 @ 11:13:57
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0