Trött.nu

Nu är jag nyss hemkommen från mormor o morfar, följde med mamma dit idag.
Jag är ju känd för min trevlighet, så jag la mig på kökssoffan och sov ett par timmar där :p haha..
Mätt som ett as är jag även, har proppat i mig alldeles för mycket! 
Jag är så förbannat trött. Så ikväll blir det tidigt. OM jag kan sova vill säga, jag och Johan såg filmen Case 39 igår, att jag inte lär mig att jag INTE kan se skräckfilmer. Men redan i morgon kommer Johan hem, det gillas =)

Tindra skruttan saknar jag givetvist, men hon verkar ha det kanon bra.
Såg en bild på henne i förrgår, redan då hade hon blivit brun, hur kommer hon inte se ut på torsdag då?
Pepparkaksgumma =)

Det bästa med att Skruttan är borta är att jag slipper Bertil, han skulle tydligen också följa med på resan.
Fick veta en grej som jag absolut inte ville veta om Bertil förra veckan,
jag fick veta att "Bertil dog i en bilolycka, fast han lever, men han är sjuk för han har ont i benet"
Och just ja, han är 4 år.

För mycket information för min del känner jag.


Kommentarer
Postat av: KIKKI

hahaha :D ja, huvva den där bertil verkar vara en otäck en :o tur han följde med tindra ;)

2010-10-13 @ 11:43:43
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0