Fetto Söndag & Äckel Katter

Idag känns det lite bättre även fast jag är fet, fetare, fetast, äckel fet men jag vart på mycket bättre humör efter jag fick snurra Johan i en gunga tills han nästan spydde :p hehe.. Skade glädjen är den enda sanna glädjen :D
Ja jag vet, jag är liiiiiite evil!

Idag är det min sista fetto dag, imorgon börjar allvaret då ska kilona bort som har lagts på min feta kropp!
Wiihooo! Fast egentligen ska man aldrig börja göra nåt på en måndag, det brukar aldrig bli nåt då.
Så vi får se, det kanske blir Tisdag.

Idag har vi tillbringat dagen hos Johan, va ute ett tag med flickorna och gungade o härjade.
Gud vad jag verkligen hatar katter, jag hatar dom lite mer än förut.. om det är möjligt!
Jävla äckel katter! Dom bajsar överallt! Det borde vara skottpengar på katter!
Av att vara i lekparken så fick vi alla en varsin stinkade äcklig bläffa kattbajs under skorna, eller jag vet inte om Johan klarade sig. Synd isf :p haha.. Men jag och flickorna fick det iaf!
Ska man ha äckliga ute katter så kan man väl på nåt äckligt sätt lära dom att INTE bajsa i sandlådor o lekparker. Ser jag en äcklig kattjävel som bajsar nångång, då kommer jag seriöst sparka kattfan långt åt helvete!
Jag HATAR HATAR HATAR äckel katter!!


Förövrigt, hårfärgen blev liiite bättre efter jag tvättade håret en gång till.
Men dock så tycker jag att denna färg känns så matt och livlös.
Men samtidigt vad kan man begära av 30 kr?
Så jag får se nästa gången håret ska färgas om jag slår till på denna igen eller om jag tar den förra jag hade,
och även ev. slänga i en blekning först. Det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0