KÖÖÖÖP NÅN!!!

Ja nu är en vagn borta, o en kvar. Eller än är den inte borta, men förhoppningsvis till helgen!
Vagnarnas jeep, Emmaljunga Scooter, har snart fått en ny lycklig ägare =) 






Men tills jag orkar göra en annons på blocket slänger jag ut det andra jag ska ha iväg här,
så får vi se om det finns nån bland mina kära läsare som är intresserad.

(allt är endast använt av Tindra. Så inget är alltså begagnat i flera led)

 
Britax Hi-way (Bakåtvänd)
Rosa o grå, med nå rosa mönster på själva sittdelen.
Lite nött runt den rosa randen, men inget man märker.
Och en grej bak som är lite tejpad. Men inget som gör nån skillnad. 
En "kudde" för mer benutrymme, och remmar följer också med.
400 kr.


Teutonia Fun
Rosa o grå
Lovely vagn. Vändbar sittdel, fullt liggläge, svängbara o låsbara framhjul.
Verkligen underbar vagn!!
Myggnät och en sån där grej följer med, som man drar över. (om jag hittar den) 
Fotsack kanske det heter? Regnskyddet är borta tror jag
1600kr. (Kanske 1500kr, har inte bestämt mig :p)


FisherPrice lära gå vagn
Ja, en lära gå vagn helt enkelt,
med en massa finesser. Man kan tydligen göra den till nån slags
vagn grejs om man vänder på "stolpen". de 3 klossarna till "hålen" är borta.
Orkar inte leta. men det finns ju en massa annat kul.
150 kr, kanske... eller en vinbox, tre apor =)  


Gunghäst
Bra för de minsta då det finns ryggstöd.
Jag säljer den för ett cigg paket, långa marlboro lights =)



Det funkar fin fint att maila om ni inte känner för att slänga in en kommentar,
[email protected]


Kom igen nu då!!
Jag har överfullt i förrådet!

O just ja, inget skickas kors o tvärs över landet,
sånt trams orkar jag inte hålla på med.
OM det verkligen är nödvändigt kan jag åka inom rimliga gränser, 
för ett par cigg :p


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Britaxen, bilbarnstolen hur gammal är den? Är du enda ägaren? :)

2010-10-27 @ 19:11:33
URL: http://lindasigge.blogg.se/
Postat av: Cicci

Den är drygt 3 år, japp jag är den enda ägaren.

2010-10-27 @ 19:30:27
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: linda johans syster

Åhhh vad vi är NÖJD med vagnen till Daga! HAHAHAH ser lite kul ut en stor vagn å en liten bebbis som sitter! HAHAH.. men skit bra!! TAAACK!! Å det va jätte kul att ni kom å hälsade på! Puss å kram snart kommer vi till er..

2010-11-02 @ 15:15:21
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0