Dö alla idioter!

Jag har verkligen haft en super trevlig helg, förutom krogen.
Dessutom hade jag och Johan inte en sån där "konstig" söndag, vi hade det mysigt! =)

I Lördags drog jag som sagt ihop ett litet partajj hemma hos Johan, han åkte till en arb. kompis som fyllde år.
Jag kände inte för att följa med och vara social mot en massa nya människor, så jag drog ihop det fantastiska gänget som det alltid är lika roligt att vara med =) Vi drack, surrade och spelade Wii!
Vi bestämde oss senare för att åka ner på krogen och möta upp Johan.
Det blev Memento. Men fy fan vad det suger nu!

Iaf så träffade jag så otroligt många människor jag känner, och människor som känner mig men jag känner inte dom. Lite konstigt det där. Flera kom fram och pratade med mig, jag stirrade mest och frågade personerna vilka dom va. De flesta visade sig att jag hade festat med dom för olika antal år sen. Dessutom tror jag att inte jag har fått hört så många ggr på en kväll hur snygg jag är av helt random tjejer och killar. Jag blev mest less och tyckte dom kunde hålla käften.

Dessutom tror jag att det här va sista gången jag gick ut på krogen.
Eller ja, jag kan ju alltid ha en burka på mig.

Jag är så jävla spy less på människor. De första alla säger när man träffar dom är att dom kommenterar min kropp.
Vissa idioter har mage att slänga ur sig, kommentarer som "Du va såååå mycket finare förut",
vet inte hur ofta jag har fått höra det. (även nu Lördags) Vem fan ger en annan människa rätten att komma fram till mig och slänga ur sig saker om min kropp. Jag går inte direkt fram till en människa och säger "Heeej, men fan vad fet du har blivit!" Kanske ska börja med det iofs..

Det är en helt annan sak om det är en människa som är i min närmsta bekantskapskrets som säger nåt, visst jag kanske inte gärna vill lyssna och tycker det är obehagligt, men tillhör man inte dom så har man ingen som hellst jävla rätt att säga nåt. Vem fan ger en annan människa rätten att kommentera MIN kropp och hur JAG ser ut?!

Krogen va vi inte särskilt länge på tror jag, jag fick nog av alla idioter, jag kände mig kvävd och fick panik. Jag försökte så gott det gick att samla ihop truppen för att åka hem. Jag kände verkligen INTE för att vara kvar på krogen!
När alla va samlade åkte vi till Kuben för efterfest!

            Kan bjuda på de få bilderna jag knäppte =)

           






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0