Birsta

Nu har jag lurat med mig Mamma ut till Birsta =) Hiihii...
Har ingen lust att åka själv, och dessutom fyller hon år i morgon och jag vet verkligen inte vad jag ska köpa till henne, så då kan hon få välja nåt själv =)
Har köpt en present från Tindra, det gjorde vi i veckan. Ett jätte fint vitt trä hjärta där det står "Världens bästa mormor". Så nu kanske ni undrar varför jag skriver ut det. Men grejen är att Tindra är den största skvallerbyttan som går i ett par skor! Vi hann inte ens ut från affären föräns hon sa att hon skulle ringa o berätta för mormor vad hon skulle få.
Så när vi kom ut från Birsta och tlf ringde så praktiskt taget slet hon telefon ur mina händer,
när hon svarade visste hon inte hur fårt hon skulle berätta :p Haha.. Skit unge!

Senare på kvällen pratade hon med mormor igen, och hon trodde inte att jag hörde,
så skruttan berättade detaljerat om vad mormor skulle få i present..
Så en Note to myself, ta aldrig med Tindra när det ska handlas presenter :p


Senare idag ska jag och Skruttan till Pappa o Monica, det vankas visst presenter efter deras två veckors tripp på Mallis. I like presenter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0