Dödstrött

Jag är verkligen dödstrött!
La mig tidigt igår så jag skulle vara pigg och utvilad. Jo men tjena!
Jag har haft mardrömmar, vaknat av minsta lilla ljud, vaknat sjöblöt av svett,
har haft miljoner konstiga drömmar. Jag har nog inte sovit mer än en halvtimme sammanhängande!

Undra om jag ska ta tjuren vid hornen och fråga ut Tindra om hennes låtsaskompisar,
så jag kanske kan få ett humm om det är fantasi eller om hon verkligen ser "nån".
Men ohh, jag kommer ju bajsa på mig!
Fast iofs, så kommer Darling hem idag och han lovade att han kunde ligga vaken hela natten så jag får sova.
Så jag kanske ska passa på att fråga ut skruttan idag.. Hmm.. Det återstår att se.
Ska ju faktiskt klara av att sova själv på veckorna också :p

Nu ska jag proppa i mig lite alvedon för huvudvärken!


Kommentarer
Postat av: big sis'

apropå Tindras kompisar (inte för att skrämma dig) men svårt att inte tänka på min farbror Bertil som gick bort för något år sedan, be henne hälsa från Emelie isf ;)



vi har dragits med massa stuff sen våran hyresvärd tog livet av sig, böcker som flugit ur bokhyllor och sånt galet men du kanske slipper sånt om Tindra redan ser dem och de inte behöver "göra sig hörda" :>



De verkar ju hursomhelst snälla osv :)

2010-09-03 @ 00:42:09
Postat av: Cicci

Jo, den tanken har slagit mig. Mycket därför jag inte vågar fråga så mycket om hur han/dom ser ut :p



Men usch vad obehagligt med böckerna å det :S



2010-09-03 @ 08:34:16
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0