FÖRBJUD DET "BLÅ" SKÖLJMEDLET!

Jag trodde att mitt humör skulle vara bättre idag.. Eller direkt när jag vaknade förstog jag att humöret inte skulle vara bra eftersom vi försov oss, och en viss herre hade lovat att ringa o väcka mig. Men icke!
Så innan kl 8.30 så hade jag nog hunnit göra slut med Johan ett antal gånger, stackarn :p
Men nu är det bra.. Tycker faktiskt synd om honom som får utstå mina hormonrubbningar när dom sätter igång, men det går ju över efter några dagar. Och han vet nog att jag menar inte allt jag säger!

Sen kändes det bättre och humöret kändes.. Bra!
Tills jag kom ner i tvättstugan, då exploderade jag! Det är nåt jävla pulver huve som har lämnat sin tvätt där och inte nog med det så använder aset det "blå" sköljmedlet!
Jag hatar det blå sköljmedlet, det luktar så jävla äckligt illa och det luktar fööör jävla mycket!
Det sticks i min näsa och jag kan verkligen inte andas!
Jag hatar alla som använder det (ink. Johan, även fast jag har varit på han ett X antal ggr), det borde verkligen förbjudas!
Jag blir så jävla förbannad, varför i helvete ska man använda det där äckliga jävla sköljmedlet?!

Så nu får jag vara i den där jävla lukten i tvättstugan och utstå stickningar i näsan och att jag inte kan andas.
Hmm.. jag kanske ska slänga ut tvätten i källaren och kissa på den..
Kanske inte kissa, men slänga ut den iaf!!

Jag kan inte beskriva min avsky mot det blå sköljmedlet.
Det liksom våldtar min näsa och sticker och sticker och tillslut kan jag inte andas,
jag får verkligen panik och ångest, lukten försvinner aldrig när den väl har satt sig i näsan.
Det värsta är om man skulle råka få nåt på kroppen eller kläderna, det är döden!
Jag blir alldeles yr...

Så min uppmaning till världen är att Förbjuda det "Blå" sköljmedlet!!!







Kommentarer
Postat av: linda

Oj Oj!! Jag/Vi andvänder alltid blå soflan! Det är det enda sköljmedlet jag kan tänka mig:-) Smaken är som baken:-) Kram.

2010-09-12 @ 10:36:30
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha, jasså :p Jag kan verkligen inte andas av det sköljmedlet :p Kram!

2010-09-13 @ 10:08:44
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0