Helgen

I helgen har det varit full rulle!

Som sagt så vart det bowling för min del i Fredags, första gången i livet jag spelar det.
Och jag måste säga det att det va ju skit kul! Vi va väl en 10 stycken tror jag.
För att vara första gången så måste jag säga att jag va duktig, för att skryta lite =)
Fick t.om in en strike :D Wohoo till mig!
Efter bowlingen partajjade vi vidare.. Hade så himla trevligt måste jag säga,
men jag hade ju trevlig sällskap också =)

Men ibland borde det införas alkolås på min mun, jag har en tendens till att prata alldeles föör mycket!!

Lördag fyllde ju mamma år, så jag och Johan tog med oss flickorna och åkte dit.
Och vad kul dom små liven hade, såg knappt röken av dom :p
Jag va mest trött och höll mig i ett hörn i soffan, lika trevlig som vanligt :p haha...
Flickorna tvärslocknade när vi kom hem till Johan, och vi skulle se film men jag dog på soffan efter en stund..
Vaknade upp och kunde inte röra mig, soffan är ingen hit att sova på.
Jag hade såå ont i hela kroppen så jag kunde dö.

Men iaf, så åkte vi till Drakborgen och spenderade några timmar där, för att sen avsluta dagen på McDonalds.
Tindra somnade som en stock när vi kom hem.
Johan kom hit igår kväll vi såg på film å så.. och i morse åkte han, såå tråkigt!

Men jag vet inte, på Söndagar är det en så konstig stämmning mellan mig o Johan.
Men jag tror det mycket beror på att vi vet hur veckan kommer bli när han är borta,
och dessutom att söndagar är en trött slappar dag då man inte orkar göra så mycket..
Men jaa.. konstigt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0