Jag ♥ Shopping

Igår spenderades dagen i Birsta.
I två omgångar.. va tvungen att ta en avstickare för att hämta skruttan på dagis,
men hade det inte varit för mamma hade jag glömt det :p haha...
Fick med mig lite smått o gott hem, gud vad jag verkligen älskar att shoppa!

Handlade även hem grejer till Johan, så jag ska göra lite fint hos honom =)

Köpte mig även hårfärg, det blir
denna igen.
Så får jag se om jag blir nöjd eller inte.
Det är ju såå svårt att hitta den perfekta röda färgen!
Jävla skit Willys som slutade med färgen jag använde!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja JÄVLA willys! Sista jag var där så fanns det bara blond färg kvar.. Ska dit idag och hittar jag nån personal ska jag fråga.

Har skickat med min mamma pengar så hon kan kolla på willys i Ö-vik. Håll tummarna!



Jag provade den där färgen igår och mitt hår blev mörkt, nästan lila. SKIT!!!!!!!!

Jag satt igår och kollade på bilder på mitt hår med willysfärgen. Ååå så fint det var!

2010-09-28 @ 12:16:57
Postat av: Cicci

Haha jaaa så brukar jag också göra, sitta och titta på gamla kort där jag har Willys färgen och det va såååå fint! Riktigt rött!



Ja hoppas att det finns där =)

2010-09-28 @ 15:15:20
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0