Landet

Idag har jag och Skruttan spenderat i stort sett hela dagen på landet.
Va evigheter sen jag va där tror jag.. Så nu är jag lika fet som vanligt när man åker därifrån.

Kom dit och sa Hej då till Marcus som ska åka bort ett tag, sen dega vi på bara och surrade en massa.
Surrade om en massa saker som kändes såå skönt att få ur mig!
Efter maten la jag mig och vila, vilket resulterade i att jag sov några timmar.
haha, jag är trevlig som vanligt :p  Fick så ont i magen efter maten.
Vaknade, fikade sockerkaka och åkte sen hem.

Jag är så jävla trött hela tiden, på nätterna kommer jag aldrig in i djupsömnen.
Jag drömmer miljontals konstiga drömmar, jag vaknar efter varje dröm och jag vaknar av minsta lilla ljud,
samma sak hemma hos mamma förut också. Jag drömmer så mycket och så konstigt.
Jag vaknar hela tiden. Så fruktansvärt jobbigt!

Fet är jag också. Men idag hämtade jag ut mitt paket som jag skickade efter förra veckan :D
Wiihooo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0