Feber

Jag har haft feber hela veckan, hjärnan är fylld med snor, jag kan knappt andas för allt snor och lungorna är sönder hostade. Huvudet håller seriöst på att sprängas av dödens huvudvärk. 

Jag har inte orkat tagit nån promenad på hela veckan, så jag känner mig fetast.
och jag har faktiskt gått upp i vikt, vilket ger mig dödens äckligaste ångest.
Men så länge jag är under 55 kg, så är det hyffsat lugnt.
Har två kilo kvar till det. Så nu jävlar!
Jag ska inte upp ett gram till. Jag ska ner ner ner ner ner!
Men jag får mer ängest när jag tänker på att jag har gått upp 5kg sammanlagt.
Hua! Me bort bort bort med dom tankarna!

Så nu har jag proppat i mig en massa alvedon,
så nu ska jag ta mig en promenad ner till apoteket.
Det känns líte som att jag tar mig vatten över huvudet,
men jag kan ju alltid gå till farmor och slänga mig omkull på soffan.
Fläsket ska iaf brännas!

Skruttan ska till landet idag och åka till Blåkulla med mormor,
vart nu blåkulla ligger :p

Trots mina krämpor och äckel fetman mår jag bra.
Herregud vad jag mår bra!
KBT'n igår va verkligen välbehövligt och jag behövde prata ur mig.
Trots att jag inte trodde att jag behövde det.
En timme gick verkligen super fort! Alldeles för fort!


Kommentarer
Postat av: Häxan

Blåkulla är den plats dit häxor enligt folktron flög på kvastar under skärtorsdagen för att festa med Djävulen. Orgierna sägs ha pågått till påskaftonen eller påskdagsmorgonen då "häxorna" for hem igen. Stora eldar tändes för att jaga iväg dem.



Nu vet du vart din mamma och Tindra ska "skratt"!

2011-04-21 @ 14:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0