Jag har syndat!

Jag ha syndat!
Glass och choklad sås. Jag kunde inte stå emot.
Men va ute på en promenad förut =)

Idag har jag haft så kul på skolan.
Bara en massa tok. Och av nån anledning så slutade engelska lektionen med att jag hade ett mindre föredrag om panikångest och mina mediciner. Rekommenderade även vissa mediciner till andra :p
Haha jävla psyko liksom :p

Dessutom så skolkade jag och Melinda i dag, eller ja egentligen inte,
vi tog bara en lååååång rast och satt ute i den underbara solen och surrade och kedjerökte!
Trevligt!

Lill Skruttan är fortfarande på landet, men hon hade som jag förstog det, blivit bättre. 


Nu ska jag synda vidare, med en choklad bit eller två :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0