Panikångest

Igår skulle jag prova att sova utan sömnpiller.
Det gör jag inte igen.
Trodde jag skulle somna snabbt, för jag va trött och avslappnad.

Låg och vred och vände mig till 24-tiden.
Sen har jag vaknat varje halvtimme.
Jag har dessutom drömt samma dröm hela natten,
jag drömde att Johan dog och allt som hör till det med begravning och allt.
Jag har gråtit hela natten. I sömnen.
Dessutom har jag hela tiden kollat så att Johan har andats.

Kl 5 vaknade jag av en panikångestattack.
Hela jag tok skakade, så det va bara att kliva upp och proppa i mig en massa medicin.
Sen vågade jag inte somna om.
Det va fruktasvärt!


Nu blir det iaf en promenad, följt av vägning och KBT efter det blir det skolan.
Efter skola o dagis, ska jag o Skruttan hänga med mamma o Ulf till Willys,
måste handla inför helgen. Usch, jag vill inte fylla år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0