Update

Oj vad länge sen jag slängde in en update.
Dåligt av mig!

Jag och Skruttan har nyss kommit hem från Landet, vi tog vårt pick o pack och stack dit igår efter dagis o skola.
Skönt att bara få driva omkring och bli ompysslad av mamsen =)

Igår vart det två promenader för mig, den andra vart på landet.
Dock så kom det världens regnskur när jag va ute, så det vart inte så långt.
Dessutom är jag, som vanligt, skit nojig över att det ska komma en björn och äta upp mig eller nåt.

Det är lite jag det, har jag inget att oroa mig över, så hittar jag nåt.

Idag blev det iaf en längre promenad i den ljuvliga solen.
Tänk vad lycklig man kan bli av sol.
Dock så har jag en sprängades huvudvärk, men läkaren sa att det kan bli det av min nya medicin,
men även att den är övergående. Huvudvärk är jag ju ganska van att han.

Jag fattar inte, jag har inte ätit särskilt mycket, iaf inte idag.
Men endå så är jag så himla fet och uppblåst så jag skulle kunna dö!

Snart fyller jag år också, dödligt fet ångest!
Har även kommit fram till att födelsedagen kommer delas upp hela helgen,
så inte alla kommer på samma dag.
Det
pallar jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0