Feber

Vilken lång dag det blev igår på jobbet, jobbade från kl 13 till 21.30, på slutet ville jag bara lägga mig och dö va så himla less. Men tiden gick jävligt fort endå =)

Har haft feber hela natten, så jävla störande!
Men nu har jag proppat i mig alvedon så snart bär det av till jobbet =)

Jag svävar fortfarande runt på små rosa moln!
Jag kan inte fatta att jag träffade Älskling i lördags,
det va så jävla underbart så det går inte att beskriva!
I morgon ska jag ringa och boka en ny tid ♥

Idag måste jag ringa 700 samtal och avboka en massa läkar tider,
och dessutom måste jag ringa och få förnyade recept på mina mediciner,
det börjar sina :p Va dock och hämtade ut typ 5 mediciner igår.
Hoppas på att jag slutar rätt så tidigt idag, så jag slipper ringa när jag är på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag känner igen mig så mycket i dag, och jag har själv börjat ätit mediciner. Vad heter medicinerna som du äter? Tycker du dom fungerar bra?

2011-08-01 @ 20:35:07
Postat av: Cicci

Jag äter Lergigan, Zyprexa, Mirtazipin, Cipralex och till natten har jag Stilnoct och Propavan. Tycker dom fuknar lite si så där nu, men ska till en läkare snart och ska prata om jag kan få nåt starkare.

2011-08-01 @ 21:47:57
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0