Sommaren är kort

Herregud vad den här sommaren har gått fort, jag har haft häcken full och I love it =)
På fredag jobbar jag sista dagen, vilket jag tycker är otroligt tråkigt!
Men jag ska ha sommarlov, i typ två dagar :p
Börjar skolan på måndag!

Jag tyckte nyss jag slutade skolan! Men som jag ser fram emot det!
Ska bli så himla kul att komma tillbaka!
Men som sagt, jag kommer sakna jobbet!
Dock kommer jag få hoppa in om det behövs och antagligen får jag jobba nästa sommar också! Me like =)

Jag mår iaf bättre nu, så nere som jag har varit va det länge sen jag va.
Skit jobbigt! Men nu så, nu är jag på väg upp.
Dock så är det fortfarande helvetes vikten, jag är så fet så det inte är sant!
Lär ju ha gått upp 15 kg eller så.

Idag har jag skickat iväg min tlf, så förhoppningsvis får jag den lagad.
Så nu får jag leva med förra mobilen ett tag, och gud så ovant det är nu när jag är van touchscreen.
Men det ska nog gå =)
Hittade en massa söta sms ifrån Älskling, måste dela med mig ett sms.
"Älskar dig så det nästan gör ont, du gör mig så lycklig men även så ledsen ibland. Men även hur mycket jag än är arg och sur på dig så är det kört så fort vi ses och då får se hur vacker du är. Du har mitt lilla stenhjärta i ett fast grepp och det vet du redan! Puss"

Behöver jag säga att det kom en tår när jag läste det?
Åhh vad jag saknar min Älskling! Som jag längtar till den dagen jag får vara i hans underbara armar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0