2 Dagar!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills älskling kommer hem!
Herregud jag kan inte fatta att det bara är 2 dagar kvar!
Det känns så ofattbart! Tänk att ÄNTLIGEN ska jag få hem Älskling efter 7 månader!
Som jag längtar!
Igår hade jag inte ens den återkommande söndagsångesten!

I helgen har jag pluggat, tog med mig datorn till Henke och har varit där i helgen.
Gjorde klart de tre sista uppgifterna i Svenskan, skrev en egen berättelse om ett barndomsminne, en analys av en websida och en fördjupning om syskonrelationer. Det vart så bra! =)
Så nu är jag klar med allt i alla ämnen! Så jäkla skönt!
Denna vecka har jag bara tre betygssamtal, sen är jag klar för denna termin =)

I lördags vart det vin, firade att jag klarade matten :D
Va som sagt i Birsta på lördagen och handlade klart julklapparna, dock har jag en kvar.
Men det är ju bara en =)
Va på Ikea också, Henke handlade hem lite saker!
Så han skruvade och hade sig, och jag piffade till hos han!
Och det vart såå fint och jag blev såå nöjd med mitt "arbete" :D

Nu blir det duschen, sen skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0