Sönder stressad!

Det känns som att jag har flängt fram och tillbaka hela dagen idag,
och stressat till förbannelse!
Va ju som sagt på skolan, sen gjorde jag några ärenden på stan och hann även med en sväng på dollar.
Va tvungen att köpa en ny mopp och dusch creme.
Sen har jag tvättat!
Packat till förbannelse har jag gjort, packade till Tindra och skjutsade henne till mamma, packade till Milton och skjutsade han till en moster, jag har och håller på att packa till mig och jag har även packat till Johan!
Skjutsat Henke har jag gjort och gjort några ärenden till.
Skulle tanka upp bilen också, men jag va tvungen att tvätta håret.
Så tanka får jag göra imorgonbitti!

Herregud vad jag kommer stressa sönder mig imorgon,
ska på skolan en sväng och ha betygssamtal med svenska läraren.
Jag vill komma iväg från stan senast kl 9.
Jag lär väl dessutom få sparka upp Henke i morgonbitti, han är på Motörhead ikväll.
Och kul att det spöregnar! Jag hoppas verkligen INTE att det fryser på!
Blir att vi tar bilen imorgon, och jag kommer givetvist få köra hela vägen upp till Luleå.

Åhh gud, det är fullständigt kaos i huvudet!
Och ryggen håller på att gå av, dessutom har jag haft svinont i högra handleden från tummen och en bit upp på armen nån vecka, och det blir bara värre och värre! Kan knappt röra handleden!
Jag blir vansinnig!

Nu ska jag vänta på att sista tvättmaskinen ska bli klar så jag får lägga mig!
Skulle ha lagt mig för länge sen, kommer ju vara stendöd i morgonbitti!
Jag är så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0