5 Dagar

Tänk, nu är det bara 5 dagar kvar tills Älskling kommer hem!
Det känns så overkligt och ofattbart!
Herregud nästa helg kommer jag vara med han!
Det känns så konstigt, tänk att tiden har gått så fort!
Han har varit borta sen 24 Maj, 7 månader!

7 månader är ju en lååång tid, och speciellt när man tänker på allt jag har gjort!
Det har dessutom varit vår, sommar, höst och nu är det vinter liksom, knäppt!
Jag kan inte fatta att han varit borta så länge!
Dessutom att jag har klarat det psykist, trodde inte att jag skulle palla det, men det gjorde jag =)
Mycket är tack vare att jag har jobbat och gått i skolan, jag har haft nåt att göra hela tiden plus att jag har underbara människor omkring mig som har orkat höra på mitt tjat o gnäll, speciellt Henke, han har fått stått ut med mest tjat o gnäll :p Men dessutom när jag har deppat ner mig har han gett mig en spark i röven så jag ska rycka upp mig!

Men alltså jag kan verkligen inte fatta att nästa vecka kommer Älskling hem!
Som jag har längtat efter den dagen! Helt sinnessjukt! Åhh vad jag längtar!
Tänk att jag kommer inte behöva skjutsa tillbaka han till Umeå, jag slipper känna paniken över hur fort tiden går! Nu kommer han vara hemma, och stanna! :D

Men det kommer bli en omställning, är ju så van att vara utan han men endå ha han i huvudet hela tiden, och nu kommer han liksom vara med mig. Som mina barnlediga helger, jag är ju så van nu att hänga med Henke o ibland andra också, dricka vin, surra en massa skit, älta o gnälla och spela tv spel.
Det kommer kännas lite konstigt i början, men man kommer ju vänja sig snabbt och då kommer det inte kännas som att han ens har varit borta. Dessutom har jag o Henke bestämt att vi ska ha "Cicci o Henke kväll" då vi bara tramsar på, dricker vin och spelar massa tv spel =)

Jag längtar så sjukt jävla mycket!
Jag har sagt det till Johan att när han kommer hem kommer jag vara som en igel på han,
sitta som en ryggsäck på ryggen hans! Det va lugnt för han :p haha...

Nej nu ska jag ut med Milton sen plugga lite och efter det ska jag förmodligen till Henrik! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0