Är jag bäst eller är jag bäst?

Är jag bäst eller är jag bäst?
Jag är totalt jävla bäst! Finns ingen bättre än mig!

Fick tillbaka svenska uppsatsen idag, man skulle skriva om sig själv.
Och när jag börjar skriva så kan jag inte sluta, jag verkligen älskar att skriva, så jag skämdes lite när jag lämnade in den för att den va så lång. Så jag sa det till läraren att den kanske vart lite väl lång, men hon tyckte det bara va bra.
Så idag fick jag tillbaka den, ALLT va kanon! Hon tyckte det va jätte bra att jag hade skrivit så långt, och att hon verkligen kände att utifrån uppsatsen lärde hon verkligen att känna mig, vilket va meningen.
Jag hade jätte bra styckeindelningar och inte ett enda stavfel eller grammatik fel.
ALLT va verkligen super bra! Hon sa att det va bland dom bästa.

Samma sak med en novell hon läste som vi skulle sammanfatta,
allt va jätte bra, bra styckeindelningar osv. Snacka om att jag blev så jävla happy!

Hur gick det då på "Matte mötet"?
Jag har ju gruvat mig som fan för att få tillbaka matte provet, eftersom jag har en tendens till att få totalt blackout på prov, dessutom blir jag alltid stressad när folk börjar gå och ha sig.
Men det värsta va ju att jag visste inte om matte provet innan.
Jag hade verkligen ingen som hellst förväntning, tänkte att fick jag ett rätt så skulle jag vara nöjd.
Men hur gick det då? SÅ JÄVLA BRA!!!!! Jag hade typ nästan alla rätt!
Så jag klarade kapitel 1 GALANT!!! Så jävla underbart jävla kul! Jag är såå jääävla bra så det är olagligt!
Jag behöver INTE repetera nånting utan kan gå vidare till kapitel 2, vilket jag redan iofs har gjort =)

Men som jag pratade med matte läraren om, bara det klickar till liksom så är faktisk matte skit roligt!
Det är bland de roligaste ämnena, och det är det man ser mest fram emot under skolveckan.
Dessutom att jag och Melinda ofta jobbar tillsammans gör saken ännu roligare, vi jobbar sååå bra tillsammans.
Ett riktigt team :D

Såå, nu har jag fått skryta lite till om hur fantastiskt duktig jag är! :D
Jag är såå jävla glad så det går inte att beskriva, och framförallt stolt över mig själv!

Helgen blir förövrigt lugn, måste kurera mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0