En stjärna, ett Geni, en Mästare

Vet ni vem det här är?
Ja en stjärna är jag ju, men förutom det?



Ni kollar på ett geni! Den bästa! Den smartaste!

Hade en uppgift i Samhälle som jag lämnade in förra veckan, det vart på ca 5-6 A4 sidor.
Jag trodde seriöst att det skulle skita sig. Jag trodde inte att jag klarade det, eller fattade rätt. 
Men för att ni ska få ett svar på hur det gick, kan jag citera ett sms som jag skickade till min Älskling efter att jag hade kollat igenom uppgiften:

"Haha, Hörru! Fy fan vad jag är bäst! Jag är så bra så det är olagligt! Jag är en mästare, ett proffs! Fatta jag fick BARA en massa positiva kommentaren ang. Välfärden som jag skrev om och lämnade in. ALLT va bra, och hon tyckte mina svar va jätte bra och utförliga! Du är tillsammans med ett geni! =) haha! Jag är bäst bäst bäst :D"

Ja ni kanske förstår hur det gick för mig =)


(Hoppas bara att nästa uppgift som jag lämnade in idag blir lika bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0