En Update

Åhh vad dålig jag är på att uppdatera här, men jag har ingen lust, det märks även på läsar antalet också.
Tror det har mer än halverats. Men men...  
Är dessutom jätte less på min bloggdesign, har ju haft den ett tag nu.
Men förhoppningsvis så kommer det en ny inom en snar framtid.
När jag har fått en ny design, kommer nog lusten tillbaka =)

Är förövrigt sjuk, IGEN!!! Fick åka hem tidigare från skolan idag, jävla skit också!
Men fick veta vad vi skulle göra på lektionen, så jah kan göra det hemma.
Har feber och en förbannad hosta som tar död på mig, snoret rinner som en fors, 
dessutom har jag en sjuhelvetes magknip. Det gör så ont så jag vill gråta.
Kan varken stå eller sitta!
Så när jag kom hem la jag mig och sov nån timme, känns liiiite bättre.
Men det är ytterst ytterst lite också, magknipen blir bara värre.

Nä, slut babblat. Nu ska jag överdosera ännu mer thé med honung, dricka upp Tindras Lepheton och Bricanyl och pula i mig lite värktabletter av alla dess slag :p haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0