Fet fet fet fet...


Jävla fetto dag har jag med, jag är så äckligt fet så det är vidrigt!
Jag blir så förbannad på personalen! Va fan, dom borde väl också se det!
Dom borde se hur jävla fet jag är, och att jag är på alldeles fel avdelning.
Eller visst med min ångest å så, så är jag väl rätt.
Men inte med kroppen! Jag vill hem! NU!!
Jag blir bara äckel fetare och fetare för varje äckel dag som går!
All jävla fetto äckel mat dom proppar i mig!

Jag saknar Tindra så det gör ont i mig! Och det också,
jag har försökt få tag på pappa hennes, så hon kan komma till mig ett tag.
Men utan större framgång.

Allt är så jävla jobbigt! Så fruktansvärt jävla jobbigt!!

Kommentarer
Postat av: madde

Jag vet hur du känner det och hur det känns när ingen lyssnar. Jag vill bara säga att jag har faktiskt tänkt på dig, och hoppas du blir bättre../madde

2011-02-23 @ 08:47:45
URL: http://madd3lito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0