Tack till alla!

Tack till alla som har kommenterat här, på facebook, sms och samtal.
Det värmer verkligen, och det känns skönt att veta att jag har så många runtom mig, som finns här när det är svårt och jobbigt. Det räcker med ett vänligt uppiggade ord, så har det gjort min dag lite bättre.
Men fortfarande så anser inte jag att jag har en sjukdom, eller jo, som sagt, nåt som går att bota med penecillin.
Ni är iaf guld värda allihopa, och ni gjorde verkligen min dag TOPPEN igår!

Idag fick jag INTE en bra start på dagen kan jag säga.
Jag blev väckt 7.40. Trodde dom kom med frukost, men icke.
Jag skulle ta prover. Ni vet ju säkert vad jag tycker och känner ang
sprutor, nålar, blod o såna grejer. Och hur svårt det är att hitta "rätt" på mig. 
Dom stack mig på 7 olika ställen, to.m där pekfingret börjar. UTAN att få en endaste droppe blod.
Jag ville bara gråta, och jag vill gråta nu med. Ska upp till labb senare,
så ska dom få sticka mig. Idag är det synd om mig!

Nu blir det en dusch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0