Birsta

Hemkommen från Birsta,
jag fick med mig tre par jeans, 2 par örhängen, en väckarklocka, hårfärg,
en väska (till skolan), en skrivbok, blixten tofflor till Tindra och en tröja till Älskling :D
Och en Latte, såklart =)

Jag är hel nöjd, med dagens shopping!
Allt hittade jag dessutom på rea, det är inte ofta jag hittar nåt på rea!
Och förhoppningsvis kan jag ha jeansen också,
har ju bara två jeans som jag kan ha, eller egentligen ett par
ena kan jag bara ha när dom är nytvättad. Så nya jeans va välbehövligt!


Efter lite fix o trix i badrummet blev håret såhär,
får se om jag klipper upp det lite till.




Men fan också, jag glömde köpa en ny mascara. Skit!
Sen så hade jag ju tänkt lyxa till det med en vin flaska,
men icke! Det glömdes också! Aja.. men det är väl skit samma.
Får se vad det blir för fredags mys idag, Skruttan vill att vi köper pizza.
Jag är sugen på grillad kyckling med potatissallad.
Såå det återstår att se vad det blir. Lär väl bli flott fett pizza :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0